نرم افزار جامع انبارداری امین
یک نرم افزار تحت وب + دو اپ موبایل مشتری و انباردار

نرم افزار جامع انبارداری امین با توجه به نیازهای روز و براساس جدیدترین فناوری های 2020 طراحی شده است . این نرم افزار در بیش از 10 انبار امانی شهر مشهد در حال کار می باشد. 

 این نرم افزار با سه  سطح دسترسی مدیر سیستم، انباردار، حسابدار و نگهبان طراحی شده است.

امکانات و مشخصات مدیر سیستم به شرح زیر می باشد :

  1. امکان تعریف انبار، ویرایش، حذف و چاپ
  2. نمایش لیست انبارها با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  3. امکان تعریف انباردار، ویرایش، حذف و چاپ
  4. امکان تعیین سطح دسترسی برای انباردارها به تفکیک کلیه ی امکانات سطح انباردار
  5. تعیین و دسترسی تنظیمات اصلی سیستم
  6. امکان تعریف واحد کالا، ویرایش، حذف و چاپ
  7. نمایش لیست واحدهای کالا با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  8. ویرایش و حذف حواله و رسید
  9. امکان تغییر نمایش/عدم نمایش مشتری ها

کاردکس مدیر سیستم :

  1. کاردکس کالا در کلیه ی انبارها
  2. کاردکس کامل صاحب کالا (به همراه اطلاعات صادره و وارده)

گزارشات مدیر سیستم:

  1. گزارش درآمد انبار
  2. گزارش لحظه ای از موجودی انبار و ارزش تقریبی کالاهای داخل انبار

 

 

امکانات و مشخصات انباردار به شرح زیر می باشد :

  1. امکان تعریف صاحب کالا، ویرایش، حذف و چاپ
  2. نمایش لیست صاحبان کالا با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  3.  امکان تعریف کالا، ویرایش، حذف و چاپ
  4. نمایش لیست کالاهای انبار با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  5. امکان تعریف صاحب کالا، ویرایش، حذف و چاپ
  6. نمایش لیست صاحبان کالا با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  7. امکان چاپ بارکد برای کلیه ی کالاها و ورود اطلاعات با اسکن بارکدها
  8. امکان پشتیبان گیری از سیستم و بارگذاری پشتیبان
  9. امکان تعریف واگن، ویرایش، حذف و چاپ
  10. نمایش لیست واگن ها با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  11. امکان تعریف مشتری، ویرایش، حذف و چاپ
  12. نمایش لیست مشتری های انبار با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  13. تفکیک مشتری های انبار با امکان تعیین قیمت به ازای هر کدام (مشتری عادی و ویژه)
  14. امکان درج رسید انبار، چاپ و ارسال پیامک به صاحب کالا
  15. نمایش لیست رسیدهای انبار با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  16. امکان درج اقلام هر رسید، ویرایش، حذف و چاپ
  17. نمایش لیست اقلام هر رسید با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  18. محاسبه ی میزان هزینه ی نگهداری کالا
  19. امکان درج حواله انبار و چاپ و ارسال پیامک به صاحب کالا
  20. نمایش لیست حواله های انبار با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  21. امکان درج اقلام هر حواله، ویرایش، حذف و چاپ
  22. نمایش لیست اقلام هر حواله با امکان جستجو براساس تمامی مشخصات و امکان چاپ لیست
  23. سیستم تخفیف در نگهداری به ازای کارکرد
  24. سیستم معرف: به ازای هر معرفی شونده درصدی از هزینه ی انبارداری به معرف برسد
  25. امکان ثبت مرجوعی کالا مربوط به هر رسید
  26. امکان انبارگردانی کالاهای موجود در انبار

کاردکس انباردار:

  1. تعریف کاردکس انبار
  2. کاردکس صاحب کالا (عدم نمایش فیلدهای وارده صادره)
  3. تعیین نرخ انبارداری کالا به ازای هر صاحب کالا

گزارشات انباردار:

  1. گزارش موجودی کالا با امکان مرتب سازی براساس ورود،حروف الفبا و گروه کالا
  2. گزارش درآمد صاحب کالا
  3. گزارش ورود خروج کالا
  4. گزارش ورودی روزانه کالاها
  5. گزارش خروجی روزانه کالاها
  6. خروجی گزارشات در قالب های word , excel , pdf
  7. گزارشات انبار گردانی
  8. گزارش کالاهای مرجوعی (معیوب) انبار به تفکیک صاحبان کالا
  9. گزارش ارزش ریالی کالاهای موجود در انبار

 

امکانات و مشخصات حسابدار به شرح زیر می باشد :

  1. امکان درج مانده بدهی هر یک از مشتریان در سیستم
  2. تایید تسویه حساب صاحب کالا هنگام صفر شدن موجودی کالا
  3. چاپ صورتحساب فروش کالا و خدمات مطابق با فرمت دارایی برای مشتریان انبار
  4. چاپ صورتحساب فروش کالا و خدمات مطابق با فرمت دارایی برای اجاره فضا

امکانات پنل مشتری :

  1. این بخش از سیستم بصورت ریسپانسیو(سازگار با موبایل) طراحی خواهد شد
  2. امکان نمایش اطلاعیه های انبار
  3. مشاهده ی موجودی کالاهای هر مشتری
  4. امکان درج حواله و تعیین اقلام حواله
  5. مشاهده ی بدهی و امکان پرداخت از طریق درگاه بانکی

امکانات دیگر :

  1. استقرار و پشتیبانی سیستم به مدت یکماه بصورت رایگان
  2. چند کاربره بودن سیستم
  3. امکان پشتیبان گیری خودکار از بانک اطلاعاتی سیستم بصورت روزانه

برای سفارش نرم افزار با شماره 05138682221  در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

برای استفاده آزمایشی از سامانه می توانید از آدرس زیر استفاده کنید :
store.partsilicon.com